Singing:Blue

最近很喜歡翻翻簡單的英文,嘻嘻。


Cruel to the eye

妳的眼神洩漏出

I see the way he makes you smile

我看得出是他讓妳微笑

Cruel to the eye

妳的眼神洩漏出

Watching him hold what used to be mine

我看見他擁抱著曾是屬於我的妳



Why did I lie?

為什麼我要說謊?

What did I walk away to find

為何我要去尋找?

Oooohhh...why...oooh...why...



I...can't breathe easy

我...無法呼吸

Can't sleep at night

無法成眠

Till you're by my side

直到妳陪伴在我身邊為止

I can't dream yet another dream

我不再有夢

Without you lying next to me

沒有妳依偎在身旁

There's no air...

就像沒有空氣...



Curse me inside

責難在心中蔓延

For every word that caused you to cry

那每一個讓妳傷心的字語

Curse me inside...

責難在我心裡...



I won't forget, no I won't

我不曾忘記;不,不曾

I don't know why

只是我不知為何

I left the one I was looking to find...

我離開了那令我夢寐以求的妳...
arrow
arrow
    全站熱搜

    duke7814 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()